sexy and i know it.

Detta är en låt som jag vanligtvis inte klarar av, jag nästintill hatar låten. Alla min vänner tycker det är otroligt komiskt och varje gång den spelas ute pekar Tobias på mig och skrattar. Min låt, säger alla. Jag gråter inombords. Hatar den något sjukt, jag skämtar inte. Dock! Den var med i Glee och sjöngs av Ricky Martin. När jag fick reda på att låten skulle vara med i Glee ville jag gråta. Tänkte i princip “fan, inte där med, räcker med att jag alltid hör den ute!”, men. När jag väl hörde låten och såg scenen i serien så blev jag fast i Ricky’s version. Den är helt underbar. Dock klarar jag INTE originalet med LMFAO, men Glee’s variant lyssnar jag faktiskt på. Sådär en gång i veckan aha. Men den är bra, mycket bättre än vad jag någonsin trodde. Slänger in den här, så mina vänner kan kolla. Och skratta. Och tänka på mig och mitt hat till originalet aha!

 

Leave a comment